• Trainer Richard Smit vertrekt bij VV Lemelerveld. Hij heeft kenbaar gemaakt dat hij op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging. “Ik heb het erg naar mijn zin, maar na vijf jaar is de rek er een beetje uit” geeft de trainer aan. “Het is tijd voor een nieuwe uitdaging.” Smit is inmiddels alweer vijf jaar trainer van het eerste elftal.

In het eerste seizoen dat de oefenmeester uit Heino Lemelerveld 1 onder zijn hoede had, promoveerde het elftal naar de 2e klasse. Het daaropvolgende seizoen handhaafde het team zich voor het eerst in de clubhistorie in deze klasse. In het seizoen 2018/2019 ging Dalfsen er met de titel vandoor, maar werd Lemelerveld knap tweede. Afgelopen seizoen ging het eerste elftal aan de leiding in de 2e klasse Noord, maar als gevolg van corona kwam hier abrupt een einde aan.

De vereniging is Richard erg dankbaar voor zijn prestaties met het eerste elftal en wenst hem het allerbeste toe in zijn toekomstige uitdaging.